Kaip oro uostas išmoko dirbti

Kaip oro uostas išmoko dirbti.

Leiskite Jums papasakoti pasaką. Juk pasakos tinka prie žaidimų?

Gyveno kartą labai darbingi ir kiekvienas sau efektyvūs Pulkovo oro uosto skyriai. Visi išmanė savo darbą ir šventai tikėjo, jog jie yra ta pati “vežančioji” oro uosto jėga. Dalis skyrių darbuotojų net neturėjo išsilavinimo aviacijos srityje, tad susidaryti bendrą viso oro uosto funkcijų vaizdą niekam nebuvo įdomu.

Gyveno, gėrė arbatą, dirbo (sunkiai ir atsakingai, žr. аukščiau!), bet bendra oro uosto veikla atrodė labai jau nekaip… Nuolat pasitaikančios komunikacijos, operacijų ir procesų klaidos neišvengiamai vedė prie reisų vėlavimo, finansinių nuostolių ir, ką jau bekalbėti, apie keleivių patirtį…

Ir štai, vieną gražią 2011 m. dieną, Pulkovo vadovai nusprendė, jog „mums reikia bendro paveikslo!”. Kaip tarė, taip ir padarė. Ir tikslus iškėlė:

  • Padidinti oro uosto darbuotojų orientaciją į klientą;
  • Sumodeliuoti bendrą oro uosto veiklos valdymo vaizdą;
  • Suformuoti supratimą, kaip oro uostai uždirba pelną;
  • Parodyti, kaip atskiro oro uosto darbuotojo sprendimai įtakoja oro uosto pelną;
  • Pagerinti ryšius tarp atskirų oro uosto funkcinių padalinių;
  • Supažindinti padalinių darbuotojus su kitų skyrių darbuotojų veikla ir jų funkcijų svarba;
  • Pademonstruoti „vėlavimo grandinę“ – kaip vienos funkcijos vėlavimas įtakoja toliau esančių padalinių veiklą.

 

Dirbo, plušo, maketavo, testavo, griovė ir vėl kūrė psichologai, asmenybės treneriai, verslo konsultantai, elgsenos specialistai. Juk reikėjo pažinti uosto procesus ydant kokybiškai juos įkūnyti žaidime. Ir vieną gražią dieną (buvo saulėta) pagaliau gimė unikalaus dizaino verslo simuliacijos žaidimas „Oro uostas“ (Аэропорт).

Kelių modulių žaidimas apjungė fizinės oro uosto erdvės pažinimą (plastikinių „konstruktorių“ pagalba), specialiai sukurtus stalo žaidimus ir įsikūnijimą į skirtingus vaidmenimis. Visus modulius vienijo „finansinės ataskaitos“. Tokiu atveju sprendimai, priimti vieno modulio ribose, įtakojo kito modulio rezultatus. Pvz. užregistruotų keleivių skaičius tiesiogiai atsiliepia saugumo patikros pralaidumo rodikliams ir pan.

Ir ėmė šauniojo oro uosto darbuotojai žaisti. Visi 2000+ išbandė. Ir atrado, jog efektyviausiai žaidimo tikslai pasiekiami, kai vienoje grupėje dalyvauja skirtingų funkcinių padalinių darbuotojai. Ir suprato kaip svarbu „pasimatuoti“ kito kolegos tušinuką (t.y. funkciją) ir kokie svarbūs bendram tikslui tuo tušinuku pasirašomi sprendimai. Ir suvokė, jog kitame skyriuje taip pat egzistuoja galybė iššūkių.

Šiandien verslo simuliacija „Oro uostas“ tapo viena iš pagrindinių „Pulkovo“ personalo apmokymo programos dalių. Klientai netruko pastebėti paspartėjusio aptarnavimo, darbuotojų tarpe išaugo pasitenkinimas savo darbu, o mūsų partnerių NordicTraining International patirtis pasipildė dar viena sėkmės istorija.

P.S. „Pulkovo“ oro uostas yra St. Peterburge. 2017 m. aptarnautų keleivių skaičius perkopė 16 milijonų.

P.P.S. Jei norite sužinoti apie žaidimus plačiau – mielai papasakosime.

Uždanga. Lėktuvai kyla.

Laukite kitų istorijų.

Staff
author

Leave a reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *